It appears you have not yet registered with our community. To register please click here...

Game IP :: 83.252.144.255

our own coop maps we run on the server.

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topic
> ALT-F4 ?
Granpa
post Mar 16 2009, 20:19 PM
Post #1

Member
**

Group: Members
From: Stockholm

Country:Sweden

Jag har laddade ner DC-Final_COOP_Maps_Part_2_SWE.rar och instalerade den. inga problem,
men sen skulle jag spela....... Då vart det problem, startade BF1942 Sen vart det som om jag tryckt ALT-F4.
Så blir det inte på alla servrar jag har provat på ett par stycken med samma resultat..

Har Jag klantat till det eller ? cray.gif
Go to the top of the page

+Quote Post
piff
post Mar 17 2009, 01:48 AM
Post #2

strange ideas!!

Group: Root Admin

Country:sweden

QUOTE (Granpa @ Mar 16 2009, 20:19 PM) *
Jag har laddade ner DC-Final_COOP_Maps_Part_2_SWE.rar och instalerade den. inga problem,
men sen skulle jag spela....... Då vart det problem, startade BF1942 Sen vart det som om jag tryckt ALT-F4.
Så blir det inte på alla servrar jag har provat på ett par stycken med samma resultat..

Har Jag klantat till det eller ? cray.gif

du skulle spela , men fick problem ? sen försvann problemet ? men problemet var kvar ?

sry , jag förstår inte ditt problem

skulle det vara så att du la banorna på fel ställe så kan ditt bf bete sig så här .. är något galet så kan man inte ens starta bf . det tvär dör . skulle du råkat lägga banorna fel . dvs i desert combat mappen .. så måste du installera om desertcombat filen .. för både bf , dc . och dc-final jobbar tillsammans .. det måste vara rätt .. tycker bara det e lite skumt ifall allt slutar fungera helt . men det kan förekomma to_keep_order.gif

--------------------

+Quote Post
Granpa
post Mar 17 2009, 20:49 PM
Post #3

Member
**

Hmmm !

En del servrar kan jag spela på , men inte alla, piffs server visade i går 9999 i ping sen ett par dar tillbaka, ( servern kan ju vara nere, vilket jag inte tror )
Servern Play on blue coop går att spela på, fungerar klockrent.

installationen av banorna var inte något problem det är ju med en exe fil, kollade om banorna innstalerades på rätt plats,
där min BF ligger och allt stämde. som sagt var, Jag kommer så långt vid start där man väljer server till exempel No RuleZ - DCF, där händer samma sak som på Piffs server som att man trycker ALT-F4, BF avslutas omedelbart och skrivbordet visas.

Jag är väll för gammal för att spela på nätet . yu.gif
Grandpa (Född 1941)

+Quote Post
piff
post Mar 17 2009, 21:38 PM
Post #4

strange ideas!!

server är uppe och rullar ..

jag fick nytt ip för några dagar sedan .. det nya är ":: 85.224.97.188"

jag försöker hitta förklaringen på varför spelet dör .. tror inte det har med din ålder att göra ? good.gif

play on blue coop är en "desert combat" server .. min server är "dc-final" .. så kanske något har blivit galet ?

det som förbryllar mig är att du åker rätt ut på skrivbordet .. detta bettende brukar uppstå när något är galet med banorna crazy.gif

--------------------

+Quote Post
piff
post Mar 19 2009, 04:41 AM
Post #5

strange ideas!!

såg dig spela nån ny bana igår .. har problemet löst sig ? bowdown.gif

--------------------

+Quote Post
Granpa
post Mar 19 2009, 19:29 PM
Post #6

Member
**

QUOTE (piff @ Mar 19 2009, 04:41 AM) *
såg dig spela nån ny bana igår .. har problemet löst sig ? bowdown.gif

Jag har löste problemet med att av installera DC-final & rensade bort Piff från favoriter , Och installerade om DC.
Jag antar att det var du som frågade om nya banor, hämtade Part 1 & 2 , och den här gången fungerade instalationet bowdown.gif

+Quote Post
piff
post Mar 19 2009, 19:32 PM
Post #7

strange ideas!!

jepp . det var jag som frågade .. piff bowdown.gif

gött att saker och ting fungerar ibland victory.gif

--------------------

+Quote Post
« Next Oldest · Swedish section · Next Newest »

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Lo-Fi Version Time is now: 13th July 2020 - 15:54 PM